DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych https://ops.wolsztyn.pl/, https://opswolsztyn.bipweb.pl oraz https://ddp.wolsztyn.pl na zasadach zgodnych z treścią wspomnianej ustawy.
Data publikacji strony internetowej: 2021-02-01.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
- brak opisów alternatywnych dla zdjęć, obrazków i filmów,
- część plików nie jest dostępna cyfrowo.
Wyłączenia spod obowiązku zapewnienia dostępności cyfrowej to m.in.:
- multimedia nadawane na żywo,
- dokumenty, multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2020 roku,
- mapy internetowne i interaktywne,
- treści, które nie zostały wytworzone przez podmiot.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-02-01.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Dostępne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych:
- powiększenie czcionki,
- podświetlenie linków,
- ustawienie wysokiego kontrastu,
- regulowane odstępy,
- zatrzymanie animacji,
- kursor,
- podpowiedzi.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów związanych z korzystaniem z zasobów strony internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolsztynie prosimy o kontakt z dyr. Sylwią Kusior (ops@wolsztyn.pl), tel. 68/384-33-76 wewn. 29).
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności.doc
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować dostęp alternatywny.doc do informacji.
adres strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl
Do budynku można wejść z psem asystującym.