Harmonogram wypłat zasiłków w 2024 r.



Skrytka - /OPSWolsztyn/SkrytkaESP






 



Dodano: 2018-08-29, Ogłoszenie o naborze

DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WOLSZTYNIE

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Referent ds. księgowości

w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolsztynie

 

 

1. Nazwa i adres jednostki :

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn

 

2. Wymagania niezbędne :

1) wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub ekonomiczne studia podyplomowe;

2) obywatelstwo polskie;

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;

4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub

    umyślne przestępstwo skarbowe;

5) nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe :

1) co najmniej 5 letnia praktyka w księgowości, doświadczenie w pracy kadry-płace.

 

4. Umiejętności zawodowe :

1) obsługa urządzeń biurowych;

2) praktyczna znajomość pakietu MS Office ,Open Office, Płatnik;

3) obsługa poczty email : wysyłka, odbieranie, adresowanie korespondencyjne;

4) Znajomość przepisów prawa :

a)  ustawa o pracownikach samorządowych;

b)  ustawa o samorządzie gminnym;

c)  ustawa o ochronie danych osobowych;

d)  ustawa o dostępie do informacji publicznej;

e)  kodeks postępowania administracyjnego;

f)   rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt

     oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

g)  ustawa Kodeks Cywilny;

h)  prawo zamówień publicznych;

i)   ustawa o finansach publicznych;

j)   ustawa o rachunkowości;

k)  ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych.

 

5. Predyspozycje osobowościowe :

komunikatywność, systematyczność, sumienność, obowiązkowość, spostrzegawczość, opanowanie i dyskrecja, inicjatywa i kreatywność, wysoka kultura osobista.

 

 

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

 

1)  Sporządzanie list płac, list nagród jubileuszowych, odpraw emerytalno - rentowych, ekwiwalentów i

     innych świadczeń wypłacanych pracownikom oraz przelew środków do banku.

2)  Przygotowanie dokumentów emerytalno - rentowych dla pracowników.

3)  Naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego.

4)  Dokonywanie potrąceń oraz wystawianie zaświadczeń o zarobkach.

5)  Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym, zdrowotnym, podatkiem

    dochodowym i sporządzanie w tym zakresie deklaracji.

6)  Prowadzenie kart wynagrodzeń, podatku dochodowego, zasiłków, składek na ubezpieczenie

    społeczne.

7)  Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem ryczałtów za używanie samochodów prywatnych

     do celów służbowych.

8)   Prowadzenie rozliczeń z tytułu zawieranych umów cywilno - prawnych.

9)   Rozliczenie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz obsługa programu Płatnik.

10) Obsługa programów : iBiznes 24, SIGID, Planowanie i realizacja budżetu JST, JST Doskomp,

      Top-Team.

11)  Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych oraz wartości niematerialnych

       i prawnych.

12)  Dekretowanie i księgowanie dokumentów.

13)  Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków.

14)  Prowadzenie kart ewidencyjnych odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej.

15)  Prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

16)  Zastępstwo Głównej Księgowej w razie jej nieobecności.

 

 

7. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

1) pełen wymiar czasu pracy;

2) praca administracyjno - biurowa w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej  przy ul.5 Stycznia 47
     w Wolsztynie;

3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;

4) obsługa urządzeń biurowych;

5) gotowość do udzielania odpowiedzi w związku z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego

    (kontakt bezpośredni i telefoniczny).

 

8. Wskaźnik zatrudnienia :

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

 

9. Wymagane dokumenty :

1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;

3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu Miejskiego w Wolsztynie );

4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata ( wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu Miejskiego w Wolsztynie );

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;

6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;

7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą :

„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb przeprowadzenia rekrutacji.”

 

 

10. Miejsce i termin złożenia dokumentów :

1) wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wolsztynie bądź przesłać pocztą na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul.5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn.

2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - referent ds. księgowości w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolsztynie”.

3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 września 2018 roku do godz. 14.00;

4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Ośrodka;

5) aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

11. Inne informacje :

1) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wolsztyn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej  w Wolsztynie ul. Rynek 1;

2) dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;

3) dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie zobowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;

4) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;

5) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji;

6) w procesie naboru administratorem danych osobowych pozostaje Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn;

7) klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze dostępna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wolsztyn.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.

 

 

 

 

Wolsztyn, 29 sierpnia 2018 r.

Dyrektor Ośrodka

/-/ Sylwia Kusior

 

 

 

 

* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

 

Informacji udziela :

Magdalena Papierowska

Tel. 68 383 33 76, pok. 7

 

 






stat4u
Osób online: 1
Ośrodek Pomocy Społecznej
w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 47
64-200 Wolsztyn
tel. 68 384 33 76

Formularz kontaktowy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie www.ops.wolsztyn.pl 2008 - 2024
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia".