DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WOLSZTYNIE
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referent ds. księgowości
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolsztynie
1. Nazwa i adres jednostki :
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn
2. Wymagania niezbędne :
1) wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub ekonomiczne studia podyplomowe;
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe :
1) co najmniej 5 letnia praktyka w księgowości, doświadczenie w pracy kadry-płace.
4. Umiejętności zawodowe :
1) obsługa urządzeń biurowych;
2) praktyczna znajomość pakietu MS Office ,Open Office, Płatnik;
3) obsługa poczty email : wysyłka, odbieranie, adresowanie korespondencyjne;
4) Znajomość przepisów prawa :
a) ustawa o pracownikach samorządowych;
b) ustawa o samorządzie gminnym;
c) ustawa o ochronie danych osobowych;
d) ustawa o dostępie do informacji publicznej;
e) kodeks postępowania administracyjnego;
f) rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
g) ustawa Kodeks Cywilny;
h) prawo zamówień publicznych;
i) ustawa o finansach publicznych;
j) ustawa o rachunkowości;
k) ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych.
5. Predyspozycje osobowościowe :
komunikatywność, systematyczność, sumienność, obowiązkowość, spostrzegawczość, opanowanie i dyskrecja, inicjatywa i kreatywność, wysoka kultura osobista.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) Sporządzanie list płac, list nagród jubileuszowych, odpraw emerytalno - rentowych, ekwiwalentów i
innych świadczeń wypłacanych pracownikom oraz przelew środków do banku.
2) Przygotowanie dokumentów emerytalno - rentowych dla pracowników.
3) Naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
4) Dokonywanie potrąceń oraz wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
5) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym, zdrowotnym, podatkiem
dochodowym i sporządzanie w tym zakresie deklaracji.
6) Prowadzenie kart wynagrodzeń, podatku dochodowego, zasiłków, składek na ubezpieczenie
społeczne.
7) Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem ryczałtów za używanie samochodów prywatnych
do celów służbowych.
8) Prowadzenie rozliczeń z tytułu zawieranych umów cywilno - prawnych.
9) Rozliczenie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz obsługa programu Płatnik.
10) Obsługa programów : iBiznes 24, SIGID, Planowanie i realizacja budżetu JST, JST Doskomp,
Top-Team.
11) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych oraz wartości niematerialnych
i prawnych.
12) Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
13) Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków.
14) Prowadzenie kart ewidencyjnych odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej.
15) Prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
16) Zastępstwo Głównej Księgowej w razie jej nieobecności.
7. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
1) pełen wymiar czasu pracy;
2) praca administracyjno - biurowa w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul.5 Stycznia 47
w Wolsztynie;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) gotowość do udzielania odpowiedzi w związku z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego
(kontakt bezpośredni i telefoniczny).
8. Wskaźnik zatrudnienia :
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
9. Wymagane dokumenty :
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu Miejskiego w Wolsztynie );
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata ( wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu Miejskiego w Wolsztynie );
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą :
„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb przeprowadzenia rekrutacji.”
10. Miejsce i termin złożenia dokumentów :
1) wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wolsztynie bądź przesłać pocztą na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul.5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn.
2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - referent ds. księgowości w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolsztynie”.
3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 września 2018 roku do godz. 14.00;
4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Ośrodka;
5) aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
11. Inne informacje :
1) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wolsztyn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolsztynie ul. Rynek 1;
2) dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
3) dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie zobowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;
4) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
5) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji;
6) w procesie naboru administratorem danych osobowych pozostaje Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 47, 64 - 200 Wolsztyn;
7) klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze dostępna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wolsztyn.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.
Wolsztyn, 29 sierpnia 2018 r.
Dyrektor Ośrodka
/-/ Sylwia Kusior
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela :
Magdalena Papierowska
Tel. 68 383 33 76, pok. 7